Jak złożyć poprawne zamówienie ?

Zakupy w kilku krokach:

 

Jak złożyć POPRAWNE zamówienie ?

 

 WAŻNE !


JEŻELI MASZ JAKIEKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM PRACOWNIKIEM - tel. 600055144

 

Aby złożyć poprawne zamówienie należy zastosować się do wszystkich punktów podanych poniżej :

 

1.
a) Należy zwymiarować miejsce, na które chcemy przeznaczyć na grzejnik.
Przyjmijmy, że jest to 120 cm wysokości i 50 cm szerokości.
Następnie wyliczamy zużycie materiału:
120cm x 50cm = 6000cm2


b) W sklepie internetowym www.grzejniknawymiar.pl wybieramy model grzejnika, który nam najbardziej odpowiada, następnie kupujemy 6000 sztuk wybranego produktu, ponieważ każda 1 sztuka dodana do naszego koszyka równa się 1cm2 naszego grzejnika.


c) Każde zamówienie musi osiągnąć minimum logistyczne, czyli liczba kupionych jednostek-cm2 musi przekroczyć kwotę minimalną i wynosi ona w przypadku grzejników:


- dekoracyjnych 600zł
- artystycznych 900zł
- foto 700zł
- łazienkowych 400zł

 

Dla przykładu:

 

Grzejnik Foto GP2

Potrzebuje w rozmiarze:
wysokość: 100cm
szerokość: 20cm

czyli obliczam zużycie materiału, które wynosi:
100cm x 20cm= 2000 cm2

 

Kupując 2000 sztuk po 0,30zł = 600zł - NIE ZOSTANIE OSIĄGNIĘTE MINIMUM LOGISTYCZNE, ponieważ w przypadku grzejników Foto minimum to wynosi 700zł.


Oczywiście grzejnik w takim rozmiarze możemy dla Państwa wykonać jednak aby zamówienie przeszło do realizacji należy kupić w wyżej wymienionym przykładzie minimum 2334 sztuki.

 

Jak wyliczyć minimum logistyczne dla danego modelu? Pokazujemy poniżej:

 

Kwotę minimum logistycznego, czyli odpowiednio dla każdej kategorii grzejników: 400zł, 600zł, 700zł i 900zł dzielimy przez cenę jednej sztuki. Powstałą w wyniku dzielenia sumę zaokrąglamy w górę do pełnych jednostek. W przypadku naszego przykładu wygląda to tak:

 700zł : 0,3zł = 2333,3 - czyli aby osiągnąć minimum logistyczne w przypadku grzejników foto musimy kupić:

2334 sztuk*0,3zł= 700,2 zł - MINIMUM LOGISTYCZNE PRZEKROCZONE.

Natomiast podczas personalizacji grzejnika z naszym pracownikiem podać pożądaną wysokość oraz szerokość grzejnika.

2.
Po dokonaniu zakupu w przeciągu 24 godzin skontaktuję się z Państwem nasz sprzedawca w celu spersonalizowania grzejnika zgodnie z Państwa wytycznymi. Do tego czasu powinniśmy ustalić następujące parametry aby sam proces personalizacji przebiegł szybko i pomyślnie: 

- Wysokość: podaną w centymetrach bądź milimetrach;
- Szerokość: podaną w centymetrach bądź milimetrach;
- Kolor: czterocyfrowy kod z palety RALL Classic bądź kod z próbników dostępnych w naszych salonach;
- Uchwyt/rączka: do wyboru uchwyt dedykowany do grzejnika albo jedna z sześciu rączek, które posiadamy w ofercie;
- Rozstaw przyłączeń: podany w milimetrach rozstaw przyłączeń nie może wychodzić poza obszar grzejnika.

Przyłączenia: należy określić gdzie chcemy mieć przyłączenie na grzejniki tzn. z lewej strony, z prawej, z dołu, z dołu po prawej itd. 

Rekomendujemy przyłączenie dolne centralne rozstaw 50mm jednak cechuje nas całkowita dowolność !

Jeśli macie już wykonaną instalację i chcecie do niej dopasować grzejnik należy określić:

z której strony patrząc na wprost grzejnika ma być wykonane przyłączenie oraz rozstaw między przyłączeniami licząc od osi do osi przyłączenia np.: boczne prawe rozstaw 30cm czyli patrząc na przód grzejnika będzie miał on wykonane przyłączenia z prawej strony - rozstaw od osi do osi przyłączenia wynosi 30 cm.

3. Elementy niestandardowe jak dodatkowe relingi, haczyki, półki, półki podgrzewane objęte są dopłatą.

relingi 250zł/szt., haczyki 30zł/szt., półki 250zł/szt., półki podgrzewane od 350zł/szt.

4. Żeberka w grzejnikach ułożone są domyślnie wzdłuż dłuższej krawędzi grzejnika. W przypadku ułożenia poprzecznego wymagającego zwiększenia godzin roboczych do wykonania zamówienia prosimy o uwzględnienie dopłaty w wysokości 50% wartości grzejnika. 

5.W przypadku braku odpowiedzi na którykolwiek z wymienionych wyżej punktów czas realizacji zamówienia nie upływa nawet po dokonaniu 100% wpłaty.

 

Stany dostępności


W swoich salonach posiadamy ponad 200 gotowych modeli. Zachęcamy do sprawdzenia dostępności produktów gotowych do zabrania bądź wysłania tego samego dnia - tel. 600055144

 

Kody rabatowe, zniżki i promocje

 

Możliwość uzyskania zniżki przy zakupie powyżej czterech produktów bądź 5000 zł.  O szczegóły pytaj naszych sprzedawców. 

 

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień


Stan zamówień można sprawdzić pod nr telefonu 690934937 żeby cała czynność przebiegłą szybko proszę przygotuj wcześniej indywidualny numer zamówienia.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl